.jpg)
- Slaapkamers3
- Leefruimte329m²
- Titles.surface_ground840m²
Brego Trust makelaars kent als geen ander de vastgoedwereld in de Kempen. Met kantoren in Turnhout en Hoogstraten zijn wij in de regio steeds up-to-date aangaande de huidige marktsituatie om u snel & actief bij te staan !
Onze makelaars staan positief, fris en ongedwongen in het leven, genieten iedere dag van hun job en zijn steeds op zoek naar een passende oplossing voor iedere vraag. Wij houden rekening dat iedere situatie waar u zich in begeeft anders kan zijn, hebben een open geest en een menselijke benadering of u nu eigenaar, koper of huurder bent.
Bij Brego Trust maakt ons persoonlijk engagement en de marktkennis van onze makelaars het verschil! Wij maken graag tijd voor een kennismaking en een vrijblijvende toelichting over onze manier van werken. Hierdoor weet U direkt wat wij voor u betekenen!
Maak je verkoopplannen en wil je de juiste waarde van je eigendom weten?
De juiste waarde van uw huis, appartement of grond laten bepalen is de eerste stap naar de verkoop van een eigendom. Voor deze exacte waardebepaling komt één van onze vastgoedexperts vrijblijvend bij u langs. Op basis van onze expertise, jarenlange kennis, en rekening houdende met de vraag in de markt, bezorgen wij u een vrijblijvend schattingsverslag.
Vastgoed verkopen of verhuren aan de beste voorwaarden? Onze jarenlange expertise geeft vertrouwen & garantie op succesvolle transacties
Vraag nu gratis een schatting aan met onze troeven:
(*) voorwaarden te verkrijgen via onze medewerkers
Maak je verkoopplannen en wil je de juiste waarde van je eigendom weten?
De juiste waarde van uw huis, appartement of grond laten bepalen is de eerste stap naar de verkoop van een eigendom. Voor deze exacte waardebepaling komt één van onze vastgoedexperts vrijblijvend langs.
Wij begeleiden u persoonlijk & actief gedurende het hele verkoopproces. Dit vanaf de eerste stap tot en met de laatste stap & ook tot na het verlijden van de authentieke verkoopakte blijven wij beschikbaar. Hieronder vindt u een overzicht van alle stappen die wij ondernemen om uw eigendom zo vlot en zorgeloos mogelijk te verkopen.
1) GRATIS SCHATTING
Graag starten wij met een realistische schatting van uw eigendom, dewelke gratis en geheel vrijblijvend is. In samenspraak met de klant stellen wij de juiste vraagprijs vast.
2) VERKOOPSDOSSIER
Wij stellen een correct en allesomvattend verkoopdossier samen. Wij zorgen ervoor dat alle wettelijk documenten en keuringen opgevraagd worden. Zodoende hoeft U hier zelf niets voor te doen. Wij ontzorgen onze klanten graag gedurende het hele verkoopproces.
3) PUBLICITEIT
Dankzij onze professionele fotografie wordt uw pand zo ideaal mogelijk in beeld gebracht. Vervolgens bereiken we een omvangrijke doelgroep aan de hand van intensieve publiciteitscampagnes die wij zelf intern opzetten. Zo maken we gebruik van herkenbare publicatiepanelen die opvallen in het straatbeeld, zodat geïnteresseerden al snel contact kunnen opnemen om meer informatie te bekomen en een bezoek kunnen inplannen.
Verder nemen we het eigendom op in onze dagelijkse mailing aan kandidaat-kopers. Dankzij ons uitgebreid klantenbestand kent uw pand een groot bereik. Daarbij zorgen wij ook voor advertenties op de sterkste immo-platvormen, zoals: Immoscoop.be, Bregotrust.be, Immoweb.be, Funda.nl, Luxe vastgoed.be, Facebook, Instargram en via onze eigen digitale etalages met flatscreens.
4) BEGELEIDING KANDIDAAT-KOPERS
Wij komen ter plaatse met kandidaat-kopers voor een professionele rondleiding in uw eigendom. Het spreekt voor zich dat we deze bezoekuren inplannen op de best gepaste momenten.
5) ONDERHANDELINGEN
Elke prijsbieding, wordt met u besproken. Hierbij zullen wij u telkens adviseren maar uiteraard ligt de uiteindelijke beslissing mede in uw handen.
6) VERKOOPSOVEREENKOMST
Als wij tot een akkoord zijn gekomen met uw kandidaat-koper, stellen wij de verkoopovereenkomst op. Dit gebeurt steeds in samenspraak met de notarissen van zowel koper alsook verkoper, zodoende volgt er steeds een bindende overeenkomst op zonder discussie.
Na ondertekening bij ons op kantoor zal de verkoopovereenkomst aan de notarissen worden bezorgd. Deze volbrengt vervolgens alle wettelijke verplichtingen om de authentieke akte te kunnen verlijden op het notariaat.
WAT NA DE VERKOOP?
Ook na de koop of verkoop van uw eigendom blijven wij ten allen tijde ter uwer beschikking voor advies en/of juridische, administratieve en technische vragen. Kocht u bijvoorbeeld een opbrengsteigendom? Wij helpen u graag bij het zoeken naar geschikte kandidaat-huurders.
Per e-mail op de hoogte blijven van interessante info en acties?